onsdag 8 april 2009

whiteboardtavla, mangel, responsböcker till salu


Har denna whiteboardtavla till salu på tradera om någon skulle vara intresserad... länk http://www.tradera.com/Whiteboard-tavla-med-stativ-och-vaska-nar-du-reser-auktion_88941828
Tänkte att det kanske finns någon som håller kurser och dylikt och kan ha denna whiteboard tavla med sig. När man packar upp den - ställs den på stativ som under transport finns i separat ficka på utsidan av väskan... finns även en ficka där man kan förvara whiteboardpennor. Klicka på "kolla säljarens övriga auktioner för att se vad mer som finns (2 tavlor, schackbräde och några böcker). Böcker har jag även gott om hemma som jag inte ska ha kvar och inte har satt ut på tradera och som jag inte vill ha betalt för heller... kom och kolla!
Har även en bordsmangel (med benstativ) till salu (ännu ej utannonserat), en UPO tror jag märket var. Finns det någon som har behov av en mangel så får ni köpa den billigt... hör av er! Har även många uppslagsböcker från RESPONS till salu - hör av er för att bjuda på dem och få veta vilka böcker jag har.

Inga kommentarer: