måndag 6 april 2009

Foton från senaste dagarna

Ovan ett foto från Månbacka på Saras 2 åring Sakarias som var sååå trött och söt!

Ovan: Olle Alséns Misty Elettra tar sista stegen före mållinjen mot en seger... GRATTIS!
Här defilerar jag och Inkasso inför ett av loppen... kul eller kul?
Gardar visar upp Skógfjóla för oss idag...
... trav och galopp sitter bra men inte tölten. Han tror inte det räcker till bedömning men hon blir kvar där för att tränas lite till... Hon jobbar mot bettet hela tiden och är ENVIS! Det går inte fort framåt om hon jobbar emot förståss. Hur som helst kräver hon mer än vad som kan hinnas med före juni i alla fall, så vi får se hur jag lägger upp det till nästa år. Någon måste hjälpa mig regelbundet i alla fall för att hon ska bli bra tränad av någon som har mera kunskap än jag har (att min kunskap ej räcker till vet jag ju sedan förut). Det var härligt att se henne och klia bort lite hår som släpper i stora sjok nu.
När vi kom hem från Borlänge idag tvättade vi våra hojar, Peter bytte till sommardäck på bilen och sedan blev det lugnare... nu är det filmtajm.

Inga kommentarer: