onsdag 8 april 2009

Har ridit travare idag

med Petra... Jag fick rida Regina (som Petra har på fotot från igår) och Petra red Superline Honey. Vi skulle bara skritta idag och det blev en rejäl vända i Hyttmarkens skogar. Superline var lite seg sa Petra men Regina trampade på bra och lyssnade bra på mig också, fast hon trodde väl jag var lite galen när jag började lägga små volter runt tallarna... Ska följa med någon mer gång när vi ska trava och galoppera också...
Vår arbetsledare ringde idag och frågade om vi ville vara lediga i påsk... ja man kan inte tacka nej om vi får ta ut behovsanpassad tid och får halva o.b ersättningen. Jippii säger jag då... 3 dagar extra ledigt, fm istället för em på tisdag och kurs dagtid ons-fre och en ledig helg. Det är V75 i Romme (Borlänge) så vi kanske åker dit.

Inga kommentarer: